21 December, 2014

~ Topuri si parfumuri ~

by Eva Luna No Comments
Hello lovelies! 

Incep aceasta postare prin a va spune ca sunt o mare-mare fana a parfumurilor. Cum unii colectioneaza timbre, altii monezi, carti, masini sau tablouri, eu am o mica "herghelie" de parfumuri.
Eu cred ca aproape fiecare persoana are o mica colectie de 'ceva' acolo, asezat frumusel intr-un coltisor al casei, de care are mare grija. Lacul de unghii si produsele de machiaj se pun si ele, nu? Stiu ca sunt unele fete care au peste 300 de sticlute cu oja.
Acum sa va zic cate ceva despre parfumuri.
Parfumul - are in compozitie intre 15-30% uleiuri esentiale.
Apa de Colonie (Eau de Cologne) - contine intre 5-8% uleiuri esentiale in compozitie diluata si, in general, are 70% alcool.
Apa de Toaleta (Eau de Toilette) - are in compozitie intre 8-12% uleiuri esentiale.
Apa de Parfum (Eau de Parfum) - contine intre 12-18% uleiuri esentiale.

Eu imi tin toate parfumurile in sertarul de langa birou. Temperatura este constanta acolo, sticlele sunt ferite de caldura, lumina si umiditate, si inca le tin in ambalajul lor original. Cel mai bine ar fi sa nu va dati cu parfumuri mai vechi de doi ani. Sticlutele care imi sunt dragi, eu inca le pastrez *da mai, inca le tin la naftalina :))*

Locul ideal de pulverizare al parfumului este acolo unde pulseaza sangele - vasele sanguine sunt mai aproape de suprafata pielii:
- dupa ureche
- tample
- piept
- incheietura mainii
- in spatele genunchiului
- intre brat si antebrat


Quick & smart tips:

- parfumul se aplica imediat dupa ce ti-ai facut baie cand porii sunt inca deschisi
- nu se atinge zona proaspat pulverizata pentru a nu altera mirosul
- nu este indicat sa se testeze mai mult de 3-4 parfumuri deodata pentru ca nu vom mai distinge notele specifice
- daca sunteti intr-o parfumerie, utilizati blotterele disponibile, sau servetele, iar cand le mirositi, tineti-le la cativa cm distanta de nas
- mirositi cafea sau iesiti putin din magazin, la aer curat sa va revina mirosul, apoi continuati cautarea parfumului ideal pentru dvs.

~ Presupun ca ati tot auzit de notele unui parfum ~
NOTE DE VARF - se manifesta in primele 10-15 minute de la aplicare
NOTE DE MIJLOC - care intervin dupa cele de varf si persista pana la o ora de la aplicare
NOTE DE BAZA - care raman pe piele si persista, in functie de parfum si tipul de piele (spre exemplu, cine are pielea mai uscata, trebuie sa aplice parfumul mult mai des)

Categorii de parfumuri
* categoria florala
* categoria citrice
* categoria orientala
* categoria fresh
* categoria oceanica
* categoria lemnoasa
* categoria fougere (feriga)

Pentru femei: florale, orientale, citrice, fresh.
Pentru barbati: fougere, lemnoase, orientale, oceanice.

Cam atat stiu si eu, cam atat am tastat. Acum am pregatit pentru voi un top 10 parfumuri de la AVON.
Mai ma trezesc cu cate o domnita care ma intreaba de diferite chestii in legatura cu produsele de la Avon, printre care si parfumuri. Nu va speriati, ca mai urmeaza si partea a doua de Top 10, cu parfumuri de la alte branduri, un pic mai scumpe sau mai acceptabile *ca daca spun ieftine, ma duce gandul la chinezariile alea vandute pe strada*
Here we go~


Apa de parfum TODAY Tomorrow Always
Ador parfumul acesta, desi o perioada de timp, nici nu l-am intrebat de sanatate.
Mai am foarte putin din el *se si vede, nu? :)) * si il consider potrivit si pentru anotimpul rece, si pentru cel cald. Imi da o stare de liniste de fiecare data cand il port, si chiar am ajuns sa il consider un accesoriu.


Apa de parfum In Bloom by Reese Witherspoon
Dintre toate parfumurile de la Avon, cred ca acesta ma reprezinta cel mai bine. Usor floral, dulceag, un pic senzual, dar care iti da o stare de liniste interioara. Ma face sa ma gandesc la o seara de vara, intr-o gradina plina numai cu flori albe, vantul adie usor, iar luna plina straluceste puternic pe cer. Nu prea ma pricep sa descriu chestii in general, dar v-ati facut o idee cat de misto miroase, da? :))


Apa de parfum Herve Leger ETE
Imi place, rezista, e perfect pentru primavara/vara. 


Apa de parfum Herve Leger Femme
Imi place, rezista bine, este perfect pentru sezonul rece. Chiar ma intreaba lumea cu ce parfum m-am dat :)) Love it!


Apa de parfum Treselle
Cred ca este a treia sau a patra sticluta, nu sunt sigura. Il cumpar pentru ca ma dau si eu, si mama mea. Cel mai des folosit este in sezonul rece, iar rezistenta lui este destul de buna.


Apa de parfum Ice Sheers Refreshing
Chiar iti da o stare de bine acest parfum. Este usor fructat, dar il simti si un pic fresh *de aici si numele lui, Refreshing*
Pacat ca l-au scos din brosura, merita cumparat~
Si apropo, aceasta este a doua sticluta, pe prima am terminat-o :)))


Apa de parfum Incandessence
Un parfum care mi se pare potrivit pentru o ocazie anume, nu pentru uzul zilnic.
Rezistenta lui este acceptabila.


Apa de parfum Far Away
Chiar nu stiu de ce am cumparat acest parfum. Il folosesc prin camera, cand am 
chef de schimbat "aerul".
Nici nu are un miros persistent si nici nu il atribui vreunei categorii anume. Cred ca l-au facut din plictiseala, doar de dragul de a scoate ceva nou.


Apa de parfum Summer White
Again, un parfum cu un miros delicat, numai bun de purtat primavara sau toamna.
Rezistenta lui nu este tocmai stralucita, probabil de aceea nu prea am intins mana catre el. Pacat, are un miros tare placut :)


Apa de parfum Rare Gold
Asta e genul ala de parfum numa' bun de purtat la ocazii *sau cum imi place mie sa ii zic: parfum de cucoana!*
Nu am folosit nicio picatura din el, dupa cum puteti observa.
Nu e genul meu. Da' deloc! Cred ca o sa il dau unei prietene sau rude; ar fi pacat sa ii treaca termenul de valabilitate. :(

Cam atat despre parfumuri pentru o zi! Mai urmeaza partea a doua, pe care sper ca o voi termina anul acesta :)))
Azi v-am facut cunostinta cu o parte din "mania" mea. Voi ce colectionati? Ce parfumuri preferate aveti de la Avon? --> o sa va intreb in urmatoarea postare ce parfumuri preferati de la alte branduri, da? :))
V-am pupat dragele mele~

Have a lovely day!


0 comments:

Post a Comment

Every little word is highly appreciated! Thank you for taking your time! ^_^
--IMPORTANT NOTICE!--
Due to some repeated problems with Disqus, i had to delete this widget, thus losing ALL of my comments. I apologize if i didn't get to answer in time and that is why you will see all of my posts without comments.