21 December, 2014

Pink heart shaped brush egg - review

by Eva Luna No Comments

. . .sau cum sa-ti cureti pensulele mai usor si mai repede.
Pentru ca cine vrea sa stea o ora sa spele o mie de bidinele, 'cuz that's how i feel sometimes!
Am i right? Am i wrong? 😉


Brush egg este de fapt o bucata de cauciuc/silicon cu diferite striatii pe o parte, care faciliteaza spalarea pensulelor, in special cele imbibate de produs, gen concealer, ruj, fond de ten sau farduri in nuante inchise.
Cred ca Sigma a venit cu ideea acum cativa ani, cu manusa. Good Lord, cata caterinca a fost pe seama ei. Mai tineti minte? 😂 Apoi au inceput chinezariile sa apara pe banda rulanta. Unele produse nici nu se compara la calitate, dar altele, parca-s copii fidele.
In general, la produsele pe care le aplic pe fata nu ma bag, dar in rest, n-am absolut nici o problema cu ceva asemanator, la un pret mai mic.


Asa si in cazul acestei inimioare roz: mititica, dragutica, utila si ieftina. Si la cat costa, fata de cea originala care face intre $20 si $40, isi face treaba destul de bine.
Este disponibila in sase nuante: Black, Pink, Purple, Green, White, Rose Red.
Eu o am de pe site-ul Enjoy Ours cu $1.99, si am si un cod de -10% reducere pentru voi: WHL10.
Comanda a ajuns intr-o luna, dar asta mi se intampla de fiecare data cand primesc ceva din Asia. Mai mult sta la posta romana, decat in avion. I'm not kidding!


Am redus considerabil timpul pe care il petrec in baie cu pensulele, si nu stiu de ce nu mi-a dat prin cap mai devreme sa cumpar o mititica de-asta. Am considerat-o oarecum inutila, ca sa fiu sincera. Probabil si de asta am trecut-o cu vederea de fiecare data.
Voi ce spuneti, v-ar tenta un prichindel de-asta sau faceti ca mine "nah, nu-mi trebuie!"? :))
Have a lovely day!

0 comments:

Post a Comment

Every little word is highly appreciated! Thank you for taking your time! ^_^
--IMPORTANT NOTICE!--
Due to some repeated problems with Disqus, i had to delete this widget, thus losing ALL of my comments. I apologize if i didn't get to answer in time and that is why you will see all of my posts without comments.