21 December, 2014

Avon haul - avon ideal flawless concealer stick, avon bronzing multi stick, beauty blender

by Eva Luna No Comments

Am revenit azi cu un mic haul de la Avon. Am zis in ultima postare de acest gen ca voi cumpara noutatile, mai exact fondul de ten mat si concealerul din noua gama, dar am aflat ca nu prea sunt bunicele, asa ca m-am reorientat. Am pus pe lista un corector verde pentru ca nu mai aveam, un buretel gen beauty blender, doua uleiuri de par cu argan (dap, inca sunt favoritele mele), si un spumant cu rodie si bujor, care btw, miroase a bombonele. Pe cele din urma nu le-am mai inclus in poze pentru ca 1. spumantul l-am si folosit de doua ori, si 2. am mentionat de milioane de ori uleiurile astea de par. Repetitia e mama invataturii, dar te plictiseste de mori cateodata.
Ah, si un chubby stick bronzant. Am mai avut variantele din trecut si le-am folosit in prostie, martor e blogul. Acum vad ca i-au schimbat ambalajul, dar tot aceeasi Mărie este. Dar sa le iau pe rand acum.


Avon Glow bronzing multi stick - Glowing nude
In anii predecenti, erau vreo trei variante de bronzere parca, plus doua iluminatoare. Acum vad ca au scos doar doua: Glowing nude si Blushing Coral. In general, nu prea folosesc blush-uri, doar cand ma mai apuca si pe mine un girly mood, dar nuante peachy-bronzy-glowy, am destule. Chiar prea multe spre oroarea mea. :))

Corectorul e okay, acopera roseata bine, consistenta e buna, se ascute frumos, nu-l pierd pe fata si nu mi-a cauzat eruptii. Acum parca imi pare rau ca nu l-am luat si pe cel galben, dar am deja doua corectoare pentru cearcane. Unul dintr-o paleta, plus cel de la Glazel Vizage. Hmm, ma mananca destul de rau si cred ca pana la urma o sa-l iau si pe cel galben pentru ca asta micu' verde se aplica frumos si ar fi numai bune de pus in pordfard si de luat in vacanta. Eu fara corector galben pentru cearcanele vietii mele nu plec din casa. Am zis. :))
Avon Ideal Flawless concealer stick Green - green covers redness
Cat despre buretelul care l-au scos acum, e okay si el. Blenduieste frumos fondul de ten, corectorul si pudra.
Okay lovelies, cum vi s-a parut comanda mea? Ce alte produse folositi de la Avon si le considerati bune?

P.S: Elefant a implinit 6 anisori asa ca au niste reduceri destul de bunicele la cosmetice (au adus si Makeup Revolution, yay!!!), reduceri foarte bune la carti, parfumuri si ceasuri. Eu zic sa aruncati un ochi pe site pana nu dispar stocurile. Pana am ales eu cateva lucruri de pe wishlist, deja stocul era pe zero, mai ales la seturi. Mai, da rapizi mai sunteti, la naiba! :))



Have a lovely day!

0 comments:

Post a Comment

Every little word is highly appreciated! Thank you for taking your time! ^_^
--IMPORTANT NOTICE!--
Due to some repeated problems with Disqus, i had to delete this widget, thus losing ALL of my comments. I apologize if i didn't get to answer in time and that is why you will see all of my posts without comments.