21 December, 2014

Glazel Visage eyeshadows, pigments, concelear, lipgloss - Review & Swatch

by Eva Luna No Comments

Trebuie sa recunosc ca inainte sa apara brandul polonez Glazel Visage pe www.makeup-shop.ro, nu aveam habar de existenta lui. Cand am vazut nuantele fardurilor am zis mda, okay, multe nuante, ai de unde alege. Dar cand am vazut pigmentii aia cameleonici (duochrome, cateodata sunt si triplechome, sau hai sa le scriem si o oda pentru ca OooooMG!), am facut ochii cat cepele din dovleac si am zis: "MINE! ALL MINE!". Da, Caps Lock inclus sa se simta entuziasmul care-mi batea in piept! :))
As putea sa mai lungesc elogiile pigmentilor cameleonici si sa scot o saga, poate chiar si un film, dar nu vreau sa va plictisesc asa ca trec direct la treaba. Yipeee~

Glazel Visage eyeshadows
~ autumn shades - eyeshadow palette ~
Initial, am zis sa ma indrept spre nuante neutre pentru ca alea sunt potrivite pentru machiaje de zi, de seara, de toamna sau vara. Dar cand am intors privirea spre geam si am vazut toate frunzele ruginii, verzi si aurii, cazand usor din pomi de parca ar fi invatat o coregrafie de lebede impiedicate, deja uitasem ideea de neutral palette. Okay, am inceput cu descrierile Shakespeariene, semn ca iese latura mea romantica la suprafata. Toamna e de vina, toamna! :))
Anyway, paletuta. Am alcatuit aceasta paleta cu gandul la toamna. Avem o nuanta fleshy, apropiata nuantei pielii (311), dupa care migram spre o nuanta de tranzitie (S48), adica cea pe care o punem in pliul pleoapei. Urmeaza o nuanta frumoasa de smarald (37) sau un burgundiu purpuriu (72), depinde de starea voastra in acea zi. Ori le puteti folosi pe amandoua: nuanta verde pe pleoapa mobila, iar burdgundiul pe pleoapa inferioara, amestecata cu un fard mai inchis. In cazul meu, un maroniu cu subton rece (S39). Din pacate, acesta a avut o soarta trista. Adica am avut maini de mamaliga si paleta a facut zbang~ pe jos. Oh, the joy! V-am aratat pe instagram cat de praf si cat de pulbere s-a facut. Culmea, celelalte cinci n-au avut nici o zgarietura, dar maroul asta cred ca a fost mai fragil din nastere. Dar nu-i bai, am reusit sa salvez jumatate din el, combinat frumusel cu putin alcool izopropilic (sau spirt), apoi lasat la uscat pana a doua zi sa se evapore alcoolul si e gata de pus la treaba.
In privinta machiajului, sa nu uitam de highlight in coltul intern si arcada. (X20).
Despre paletuta magnetica va pot spune asa: carcasa este din metal, usoara, nu se deschide greu, iar fardurile se prind bine de magnet. In ea puteti sa va puneti fardurile preferate care au un diametru de 3,5 cm sau de ce nu, sa va alcatuiti o paleta cu nuante corectoare. Pentru ca da, au adus si rezerve la anticearcane si corectoare.
Farduri mate: 311, S48, S39 -> http://goo.gl/GLKuPQ
Farduri satinate: 37, 72 -> http://goo.gl/5Ml1KO
Farduri metalice: X20 -> http://goo.gl/CvaPho
Paleta magnetica cu 6 spatii -> http://goo.gl/Z6ttPQ

Glazel Visage pigment - G6
Glazel Visage Chameleon - C2
~pigmentii vietii mele~
Dramatic, nu? :))
Da, da, recunosc. Nu prea lucrez cu pigmenti pentru ca sunt destul de messy, iar cei pe care ii am sunt mai speciali. Adica ai acea reactie wowza~ cand ii vezi. Aceeasi reactie am avut-o cand am zarit cate trilioane de reflexii are fardul asta si cati draci mi-a facut pana sa-i surprind pe camera. Pare si moz (copilul lui roz si mov), si verde, si cyan (un verde albastrui), iar cele patru swatch-uri sunt aplicate direct pe mana, fara nici un fel de ajutor.
Un mic tip: daca aveti doua maini stangi si va place sclipiciul la ochi si nu pe toata fata, pe maini si pe haine, amestecati putin fard cu Missha Magic Eyechange. Sau Duraline de la Inglot. Sau Aqua Seal de la Makeup Revolution/Make Up For Ever. E aceeasi Mărie, dar cu alta pălărie. Si cu sclipici la ochi, pentru ca Măria e trendy. Am zis.
Fard pulbere cameleonic - C2 -> http://goo.gl/RCev6W
Fard pulbere - G6 -> http://goo.gl/Opzq6Z


Am vrut un gloss nude. Nuanta asta e tare frumusica in tub, dar mai translucida la aplicare, si are efectul acela de juicy lips. Merge numai bine de aplicat pe centrul buzelor pentru a oferi acel efect optic de marire. Uitandu-ma acum la celelalte nuante disponibile, parca as fi incercat un rosu cu subton rece.
Luciu de buze Glazel Visage Diamond Cocktail - 1 -> http://goo.gl/d5BPPE

Glazel Visage Camouflage Mono - yellow 14
V-am pomenit mai sus de paleta magnetica si de fardurile pe care le puteti pune in ea, in fuctie de preferintele voastre. O alta chestie misto este ca va puteti crea singure si o paleta cu anticearcane, corectoare si nuante pentru conturarea fetei. Avem corectorul verde care estompeaza roseata, corectorul galben pe care il am si eu, care estompeaza cearcanele vinetii, daca nu ma inseala memoria stiu ca era si unul alb, iar celelate nuante vi le alegeti in functie de tipul si nuanta de ten.
Dupa cum puteti observa, acesta are o putere mare de acoperire, iar asta e intotdeauna un lucru bun. Pentru ca cine vrea un anticearcan care nu acopera cearcanele, right? :))
Glazel Visage Camouflage Mono rezerva - yellow 14 -> http://goo.gl/Do43We
Glazel Visage Camouflage Mono - yellow 14 -> http://goo.gl/GF31Do


Ca intotdeauna, astept cu drag feedback-ul vostru. Dupa cele citite, v-ar tenta aceste produse? Aveti vreo bunaciune pe wishlist? Daca le-ati incercat deja, cum v-ati inteles cu ele?
Fetelor, azi v-am aratat review-ul, maine urmeaza machiajul, unul perfect de toamna.V-am pupat!

Have a lovely day!


***please read Disclaimer

0 comments:

Post a Comment

Every little word is highly appreciated! Thank you for taking your time! ^_^
--IMPORTANT NOTICE!--
Due to some repeated problems with Disqus, i had to delete this widget, thus losing ALL of my comments. I apologize if i didn't get to answer in time and that is why you will see all of my posts without comments.