21 December, 2014

Thursday mani: essence 24 indian summer

by Eva Luna No Comments

essence the gel nail polish base coat - essence 24 indian summer - Avon Magic Effects Diamond Shatter - Avon Magic Effects Matte Top Coat





Cine se simte ca un balon dezumflat, sa ridice manuţa suuuus?
Saptamana asta a fost o caldura de nedescris, si noroc c-au iesit pepenii aia buni si zemosi, ca am si inghesuit stomacul pana la refuz. :)) Dar nu despre dieta mea divina cu pepene rece vreau sa va vorbesc azi, ci despre o manichiura tare dulcica. Nu-i asa ca-i dulcica foc?
Ma uit la ea in timp ce tastez postarea asta si ma gandesc ca ţipă a vară, a soare, a boho-chic si a mare. Hai ca am facut si o rima fara sa vreau. :))
Pentru manichiura de joi am ales nuanta asta superba pe nume indian summer de la essence. Din pacate, aplicarea nu-i tocmai buna pentru ca face multe bule de aer, dar cu un top coat pe deasupra se rezolva problema.
Totusi, eu am vrut si ceva scliparici pe unghii, asa ca am aplicat si un strat de Diamond Shatter de la Avon. Si de data asta am avut nitel ghinion pentru ca sticla care mi-a venit mie in comanda, un sfert din ea lipsea cu desavarsire. Se poate vedea clar in prima poza. Aceeasi poveste si cu top coat-ul matifiant, care apropo, da manichiurii mai mult un finish satinat, nu mat. Cu siguanta o sa-l mai vedeti pe blog si in alte combinatii pentru ca imi place mult de tot ce iese la sfarsit, iar ca bonus, usuca lacul de unghii foarte repede.
Cam atat am avut de raportat despre toate ojele folosite azi, si chiar daca am intampinat "greutati", mie tot imi place rezultatul final.
Sunt curioasa de parerea voastra acum. Ati purta ceva asemanator pe unghiute? La ce va duce gandul cand va uitati la ea?

Have a lovely day!


0 comments:

Post a Comment

Every little word is highly appreciated! Thank you for taking your time! ^_^
--IMPORTANT NOTICE!--
Due to some repeated problems with Disqus, i had to delete this widget, thus losing ALL of my comments. I apologize if i didn't get to answer in time and that is why you will see all of my posts without comments.