21 December, 2014

Thursday mani: ahoy there sailor!

by Eva Luna No Comments




Acel moment in care ti se face dor de mare . . .

Daca Eva nu poate ajunge la mare, vine marea la ea . . .sau pe unghiile ei.
Pai nu?
Desi nu sunt o zodie de apa, ci una de pamant, cu radacinile bine infipte zic eu, intotdeauna mi-a placut sa ma bălăcesc in apa. O ora daca m-ai lasa in mare, cand te-oi intoarce, tot in apa ma gasesti. Ironic, nu stiu sa inot, asa ca apa trebuie sa fie de mica adancime, altfel ma duc ca butoiul la fund, cu tot cu bolboroace. Am zis eu ca sunt o lebădă ametita, Am zis, da? :))
Okay, unghiute. In aproximativ 15 minute am terminat unghiutele marble.
In 15 minute?! probabil va intrebati pe un ton mirat.
Pai am dat cu Palisadul pe langa unghie *click aici ca sa stii despre ce naiba vorbesc*, mi-am ales 2 nuante frumoase de albastru, una mai inchisa, iar cealalta mai turcoaz un pic + o oja alba. Apoi am trasat niste linii verticale cu pensula bine imbibata cu oja pe unghiute, am luat o pensulica si am facut valuri. Hahah, get it? Valuri :)))
Okay, stiu, nu sunt amuzanta. Mai bine va uitati la clipul asta, este foarte self-explanatory. La clip, si la pozele mele, da?





Ca intotdeauna, astept cu drag parerea voastra!
Sper sa va placa! Un aye sau nay in comentarii
Have a lovely day!

0 comments:

Post a Comment

Every little word is highly appreciated! Thank you for taking your time! ^_^
--IMPORTANT NOTICE!--
Due to some repeated problems with Disqus, i had to delete this widget, thus losing ALL of my comments. I apologize if i didn't get to answer in time and that is why you will see all of my posts without comments.